luni, 13 decembrie 2010

Zapada...

Azi, mergand de la Ale (prietena mea din clasa 5-a) spre centru, ca sa ma intalnesc cu Debbie (prietena mea de la 5 ani), pe langa faptul ca am inghetat si era sa aterizez de cateva ori, m-am bucurat din plin de ninsoare. Chiar daca zapada imi intra in ochi si aproape ca nu mai vedeam nimic, m-am bucurat ca un copil de ea. Eram atat de fericita ca a nins asa tare. Dupa ce m-am intalnit cu Debbie si am asteptat in statie dupa autobus is jur de 20 de minute, printre povesti si alte lucruri, admiram ninsoarea ca un copil. Precum spuneam si in postul anterior, Craciunul este partea mea preferata din an. Pe langa faptul ca mergem la colindat, facem prajituri si alte treburi necesare, deobicei (sau cel putin teoretic) de Craciun ninge... De la ninsoarea trecuta, asteptam momentele astea. Asteptam sa ninga in halul acesta, fara oprire. Cu toate ca pentru unii este neplacut, datorita faptului ca este frig, eu cand vad atata alb in jurul meu uit de frig sau de alte lucruri care mi-ar putea strica bucuria aceasta. Ador zapada si vroiam sa va impartasesc si voua acest lucru. Abia astept sa merg la o bulgareala :) Iar acum pentru voi o mica dedicatie :)
http://www.youtube.com/watch?v=p87qLDgj4dk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu