joi, 16 decembrie 2010

Copii, suferinta, intrebari fara raspuns

O sumedenie de intrebari, prea putine raspunsuri. Deja ne-am obisnuit cu aceste lucruri. Suntem atat de confuzi, dar degeaba... raspunsuri la intrebarile noastre nu prea primim. Din pacate cam toti ne aflam in situatii de genul. De ceva timp imi tot vine in minte o intrebare: De ce suferim?. Cu toate ca am vorbit la scoala despre subiectul asta, mie tot imi este neclar in unele situatii. De exemplu, eu ma confrunt de mult timp (aproximativ 5 ani) cu o boala de spate, iar durerile sunt tot mai mari. Din pacate, solutii medicale pentru rezolvarea problemelor mele nu sunt... Nici o schimbare. Poate pentru unii nu inseamna nimic, dar pentru mine este o reala suferinta. Aceasta fiind ca o "introducere" vreau sa va spun in cele ce urmeaza unde am vrut sa ajung...
Ieri, am primit un mesaj pe mail in care ni se spunea despre o campanie pentru ajutorarea celor fara adapost, iar in poza campaniei era o fetita de culoare cu ochii inlacrimati. Nu stiu cati dintre voi stiti, dar eu am o slabiciune pentru cei de culoare :). Oricum nu asta e ideea. Ideea e ca sunt in lumea asta atatia oameni care sufera, din diferite motive... Cand vedem asa de multi oameni neajutorati si plini de durere in suflet, facem tot posibilul sa-i ajutam (cel putin sper ca e asa). Dar cand vezi un copil, ce faci? Te-ai gandit vreodata la viitorul copiilor? Te-ai gandit vreodata ce sa faci ca sa-i ajuti sa creasca si sa nu faca aceleasi greseli ca tine? Te-ai gandit sa-i ajuti sa fie mai buni, sa devina OAMENI? Oare ce facem pentru ei, pentru mai putina suferinta?...Ei ne reprezinta!
Ramane o intrebare la care fiecare dintre noi trebuie sa dam un raspuns... daca nu cumva ramane una din multele intrebari fara raspuns.    Clik pe video: Generatia urmatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu