marți, 21 decembrie 2010

Raceala...

Ei bine, eu sunt genul de persoana careia trebuie sa i se intample ceva mai putin placut, altfel nu as fi eu. Ca deobicei, inainte de o sarbatoare sau de un lucru important, daca  se poate spune asa, eu patesc cate ceva. Ori imi rup o mana, ori capu', ori ma imbolnavesc, ori ma racesc. Acum, a venit momentul racelii.
 M-am trezit eu pe la vreo 10, dupa o noapte in care m-am topit de cald ( avand in vedere ca am dormit 6 fete intr-un pat de 2  persoane) si aveam vocea ragusita. Nu mi s-a parut nimic interesant, deoarece in fiecare dimineata sunt ragusita... Ajung eu acasa, deoarece noaptea mi-am petrecut-o la Larisa, si incep sa ma simt tot mai rau. Eu eram sigura ca ii din cauza foamei, dar dupa ce mananc si vad ca nu trece am intrat la banuieli. Vocea mea continua sa fie ragusita si incepea sa-mi curga nasul,  ma simteam ametita si incepeam sa ma inrosesc... Era clar, tocmai acum, inainte de Craciun, eu ma racesc... Nu se putea sa fie altfel.
 Sper totusi sa scap ieftin si sa nu ajung sa tusesc sau alte treburi de genul. Ce-i drept, gatul ma cam doare, nasul imi curge, mi-e putin rau, dar am speranta ca daca ma voi culca, maine voi fi mai bine. Vreau sa fiu sanatoasa de Craciun :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu