luni, 20 decembrie 2010

Muuuulta zapada!

Precum spuneam in postul anterior, am ajuns deja la Carmen la tara. Aici ninge incontinuu si e muuuuuulta zapada pe jos. Azi dimineata dupa ce ne-am trezit (cu greu) am mancat ne-am imbracat cu cele mai groase haine pe care le-am avut si ne-am dus sa ne dam cu sania. Bineinteles, cu ajutorul "farmecelor" noastre, am reusit sa facem rost de 3 sanii. Ne-am dus in varful dealului si pentru prima data in iarna aceasta (cel putin pentru mine) ne-am dat cu sania. A fost o atmosfera superba, avand in vedere ca totul era alb in jurul nostru, afara continua sa ninga si dealul era destul de mare cu multe damburi. A fost super super. Ne-am distrat de minune si am continuat  pana seara, cand ne-am dus sa ne facem poze. Acum am intrat in casa, la caldura si dupa ce facem un dus, ne vom juca Activity.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu