joi, 16 decembrie 2010

Frig, frig si iar frig

Dupa ce am iesit de la scoala, asta fiind in jurul orei 17:00, am coborat cu masina pana in Mihai Viteazul, dupa care pe jos pana la statie. Impreuna cu 3 dintre colegii mei, am plecat  inspre statie. Ca deobicei, autobusul meu vine foarte greu. Si avand in vedere ca afara erau in jur de -8, -9 grade, mi-a cam inghetat fata :)). Intr-un final mi-a venit si autobusul si  speram ca pana sa ajung la destinatie (nu mergeam acasa) ma mai dezmortesc. Dar nu a fost asa deloc. In autobus cu greu ma miscam deoarece eram absolut degerata. Dupa ce m-am dat jos din el, m-am indreptat spre bise, la studiu. Pe drumul meu de la statie pana la bise (in jur de 10 minute, eu fac cam 6 cu mersul meu...) pe langa ca am fost speriata de 2 pisici care fugeau una dupa alta si scoteau sunete ciudate, am dat de niste gunoieri cam tantalai... Pana la urma am scapat de ei si am ajuns la bise unde in sfarsit era CALD! Acum insa, sunt acasa la caldura si incerc sa ma apuc de teme... chiar daca nu am nici un chef... din pacate trebuie, pentru ca pe Lucaci nu-l pot fraierii :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu